“HIZLI ARAMA İÇİN ETİKETLER”

Binlerce Akbanklı'nın kalbi

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Z_fYJL40Ork]
‘Akbank, Türkiye’nin en kârlı özel sermayeli bankası. Toplam kredilerde lider. Ülke notunun üzerinde kredi notuna sahip. Yurtdışından ülkemize aktarılan sermayeyi artıracak kadar güçlü ve istikrarlı yapısı, yalnızca müşterileri için değil, ülkemiz ekonomisi için de güven kaynağı. Bankacılık sektöründe pek çok ilk’e imza atarak milyonlarca kişinin yüzünü güldüren, ekonomimizi geliştiren büyük bir güç Akbank…
Peki, bu büyük gücün arkasında ne var? Nasıl birileri, nasıl bir anlayış, nasıl bir bakış, nasıl bir motivasyonla böyle başarılara imza atar?
Cevabı markanın özünde, bankamızın içinde bulduk biz… Dünya trendlerini yakalama ve uygulamanın ötesinde, kişiye, ihtiyaçlara ya da ekonominin o anki durumuna özel yeni ürünler geliştirme yeteneğine sahip, yetkin ve özverili bir ekip!
Kalbi Türkiye için atan 11.000 kişi… Çok büyük bir enerji!’
Yukarıdaki yazı Akbank’ın yeni kampanyasının basın bülteninden kısa bir alıntı. Tepe açıyla çekilen yeni reklam filminde yüzlerce dansçı bir takım şekiller oluşturarak, Akbank’ın ruhunu, enerjisini ve heyecanını senkronize bir şekilde vurgulamaya çalıştılar.
Dünyadaki başarılı birçok örneğin yanında Akbank’ın reklam filmi de ortaya koymak istediği kavramları anlatması açısından iyi bir örnek.
Filmin prodüksiyonunu, bünyesinde belli başlı yerli yabancı reklam yönetmenlerini barındıran prodüksiyon şirketi Dinamo İstanbul. Müziği ise Vestel’in film müziklerini de yapan Jinglehouse’dan Ömer Ahunbay ve Hakan Özer’e ait.
Reklam filminin yönetmeni İngiltere’de çalışmalarını sürdüren Olivier Venturini. Portfolyosunda Coca Cola, Suzuki, Ford Mondeo, Seat gibi markalar bulunan yönetmenin işlerini sitesinden takip edebilirsiniz.
Kampanyanın fotoğraflarını ise Güney Afrika’da yaşayan fotoğrafçı David Bloomer çekti.
Çekimleri iki gün süren filmde, koreograf Penny Jones önderliğinde 120 kişilik dansçı grubu 4 günlük bir prova aşamasından sonra, bütün şekiller ve geçişler gerçek zamanlı olarak yapıldı ve post prodüksiyon efektlerinden neredeyse hiç yararlanılmadı. Her biri ayrı mesajlar taşıyan şekilleri belirlemek ve şekilden şekile geçişleri netleştirmek için Sinefekt ekibinden Lamia Karaali deneyimleriyle yardımcı oldu.
Ajansı: Yorum Publicis
Yaratıcı Ekip: Cevdet Kızılay, Ebru Ataman Fırat, Adnan Elmasoğlu,
Müşteri İlişkileri: Özlem Öğüt, Eda Altan, Ayşenur Baş
Strateji: Necmi Zekâ, Zeynep Bortaçina, Ceylan Akdur
Ajans Prodüktörü: Arzu Köksal

Founder of Elma+Alt+Shift, Creative Partner at Madam Martha UK, Blogger, Painter